|
Preparatory classes are a form of mandatory training for children of senior preschool age. They were established due to a number of reasons, but above all, because of massive closing of preschool organizations, which in 1995 to 1999 resulted in absolute majority of children’s entering primary schools not having achieved the required level of general personal development, and not having been prepared for studying at school in terms of psychological, cognitive, and general cultural background. Most of those children, when they found themselves in a new situation at school, felt uncertainty when orientating in the environment. Such first-grade pupils’ unconfident behavior caused their classmates’ negative emotions, which, of course, hurt their mentality and aroused unkindly attitude even on the part of the teachers. For that matter, in 1998-1999, Kazakhstan Ministry of Education & Science, in terms of preparing the draft Law “On Education”, initiated the working out of a new regulation on mandatory, free preparation for school for 5 to 6 age children in government-owned education institutions in terms of comprehensive education program, so called PREPARATORY CLASS.
|
Монополияға қарсы реттеу саласында уәкілетті органның ұсынымдары мен шешімдерін қабылдау, оған шағымдану және орындау тәртібі
«Бәсеке және монополиялық қызметті шектеу туралы» Заңның 9-бабының 5-тармағына сәйкес, монополияға қарсы орган өз өкілеттіктеріне сәйкес тиісті тауар рыногында олардың үлесі отыз бес пайыздан асатын не тиісті тауар рыногында басымды (монопольдық) орын алатын мемлекеттік органдарға, олардың лауазымды тұлғаларына, рынок субъектілеріне, олардың басшыларына орындау үшін міндетті ұйғарымдар ...
толығырақ
Монополияға қарсы заңнаманы бұзғаны үшін жауапкершілік
Заңнаманы бұзушылық жағдайында монополияға қарсы орган әкімшілік тәртібінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айыппұл салуға құқылы. Рынок субъектілері мынадай құқық бұзушылықтар үшін айыппұл түріндегі жауапкершілікте болады: монополияға қарсы органның шешімін ұйғарым мерзімінде орындамау; «Бәсеке және монополиялық қызметті шектеу туралы&r ...
толығырақ
Жосықсыз бәсекелестік
«Жосықсыз бәсекелестік туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жосықсыз бәсекелестік түрлері белгіленген, олар мыналар: Фирмалық атауды, тауар белгілерін, қызмет көрсету және (немесе) кәсіпкердің өзге де коммерциялық белгілерін заңсыз пайдалану, олар тұтынушыларды өндіруші немесе тауар (жұмыстар, қызметтер) сатушыға қатысты шатастыруға әкеледі немес шатастыруы ...
толығырақ
Республиканың тауар рыногында басым (монопольдық) орын алған рынок субъектілері қызметін мемлекеттік реттеу
«Бәсеке және монополиялық қызметті шектеу туралы» Қазақстан Республикасы Заңына, сондай-ақ Тізілімге кіргізілген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 14 қыркүйектегі № 1212 қаулысымен бекітілген Белгілі бір тауар рыногында басымды (монополиялық) жағдайдағы рынок субъектілерінің тауарларына (жұмыстары, қызметтеріне) бағаны мемлекеттік реттеуді енгізу ережесіне сәйкес, монополия ...
толығырақ
Белгілі бір тауар тауар рыногында басым (монопольдық) орын алған рынок субъектілері мемлекеттік тізілімі
Рынок субъектілерінің қызметін бақылау және реттеу үшін монополияға қарсы орган монополияға қарсы саясат саласында орталық уәкілетті орган белгілеген тәртіппен республиканың, облыстың, Астана мен Алматы қалаларының тізілімдірін қалыптастырады және жүргізеді. Осы тізілімдерге жүргізілген талдаулар қорытындысы бойынша өзгерістер мен толықтырулар жүргізіледі. Рынок субъектілерінің мемлекеттік тізі ...
толығырақ
Монополиялық қызметті мемлекеттік бақылау және бәсекелестікті қорғау
Рыноктық экономикаға көшу құқықтық ортада елеулі өзгерістерге әкелді. Рыноктық экономиканың тиімділігін арттыру үшін мемлекет тарабынан монополияға қарсы реттеуді жүзеге асыру қажет. Осы мақсатта 1998 жылдың екінші жартсында. Қазақстан Республикасының Парламенті «Табиғи монополиялар туралы» және «Жосықсыз бесекелестік туралы» Заңдарды қабылдады, 2001 жылы Қазақстан Респу ...
толығырақ
Аймақтық сайттар сілтемелер
|
|
|
|